Mesafeli Satışlarda Ön Bilgilendirme Formu

MESAFELİ SATIŞLARDA ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1. SATICI BİLGİLERİ

  • Ticaret Unvanı: THE SUPPLEMENT STORE
  • Adres: KARAÇAY MAH. ANTAKYA SAMANDAĞ YOLU CAD. NO: 61 B
     SAMANDAĞ/ HATAY
  • Telefon: +90 (535) 725 90 04
  • E-posta: thesupplementstore31@gmail.com
  • Mersis No / Vergi No:  - / 12239311710

2. ALICI BİLGİLERİ

  • Adı Soyadı: [ALICI ADI SOYADI]
  • Adres: [TESLİMAT ADRESİ]
  • Telefon: [TELEFON NUMARASI]
  • E-posta: [E-POSTA ADRESİ]

3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

  • Ürün(ler): [ÜRÜN ADI - MİKTAR - TUTAR]
  • Satış Fiyatı: [ÜRÜN FİYATI]
  • Kargo Ücreti: [VARSA EKLENİR]
  • Ödeme Şekli: [KREDİ KARTI / HAVALE / DİĞER]
  • Teslimat Süresi: [ÖRNEĞİN: 1-3 iş günü]
  • Teslimat Adresi: [ALICI ADRESİ]

4. CAYMA HAKKI

  • Tüketici, 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.
  • Cayma hakkı süresi, ürünün ALICI’ya teslim edildiği tarihten itibaren başlar.
  • Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde yazılı bildirim yapılması yeterlidir.
  • Kullanılmış, kişiye özel hazırlanmış veya ambalajı açılmış ürünlerde cayma hakkı geçerli değildir.

5. CAYMA HAKKININ GEÇERLİ OLMADIĞI DURUMLAR

  • Tüketicinin istekleri doğrultusunda hazırlanan kişisel ürünlerde
  • Tek kullanımlık, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerde
  • Hijyen nedeniyle iadesi uygun olmayan ürünlerde (örneğin iç giyim, kozmetik)

6. CAYMA HALİNDE İADE KOŞULLARI

  • Ürün iadesi için orijinal fatura ve ambalaj şarttır.
  • İade edilmek istenen ürün, kullanılmamış ve hasarsız olmalıdır.
  • Ürün bedeli, cayma bildiriminin ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde ALICI’ya iade edilir.
  • İade kargo ücreti [SATICI/ALICI] tarafından karşılanacaktır.
  • İade adresi: [İADE ADRESİ]

7. ŞİKAYET VE İTİRAZLAR

  • ALICI, şikâyet ve itirazlarını Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine iletebilir.
  • Ayrıca SATICI ile doğrudan e-posta veya telefon yoluyla iletişime geçebilir.